اجرای مشترک محسن نامجو و گلشیفته فراهانی!!


اجرای مشترک محسن نامجو و گلشیفته فراهانی!!

در سال‌جاری آلبومی از این موزیسین به بازار موسیقی ایران عرضه شده كه در آن، نامجو رمان «كیمیاگر» نوشته پائولو كوئیلو را روخوانی كرده و مابین آن با ساز و صدای خود به فضاسازی رمان هم دست زده است…

بقیه در ادامه مطلب

آلبوم جدید محسن نامجو با عنوان «آخ» به زودی در خارج از كشور منتشر می‌شود.
همچنین این موزیسین به سایت موسیقی ما خبر داد كه نوازندگی پیانوی این آلبوم را گلشیفته فراهانی به عهده گرفته است.
محسن نامجو در گفت‌و‌گو با موسیقی ما، درباره زمان انتشار این آلبوم گفت: «آلبوم «آخ» مراحل آخر میكس را می‌گذراند و قرار است تا اوایل پاییز منتشر شود».
این آهنگ‌ساز درباره آلبوم جدید خود توضیح داد: «از آن‌جا كه در یك‌سال اخیر هیچ شعر جدیدی نگفته‌ام، تمام متن‌های این آلبوم مربوط به سال‌های قبل است كه با شیوه‌ای جدید ارائه شده است».
او در ادامه تاكید كرد: «طبیعتا بخشی از كارهای جدید من در آلبوم «آخ» با شرایط جدید ایران نیز هم‌خوانی دارد».
محسن نامجو درباره نوازنده‌های این آلبوم گفت: «به جز من و خانم گلشیفته فراهانی كه نوازنده پیانو در این آلبوم است، تمام نوازنده‌های آن ایتالیایی هستند».
نامجو درباره قطعات آلبوم «آخ» به موسیقی ما توضیح داد: «این آلبوم شامل 8 قطعه است كه «همش دلم می‌گیره» و «گلادیاتورها» نام 2 قطعه آن است».
لازم به ذكر است كه آلبوم «آخ»، دومین آلبومی است كه محسن نامجو در خارج از كشور منتشر می‌كند. پیش از این او آلبوم «جبر جغرافیایی» را نیز در خارج از كشور منتشر كرده بود.
تاكنون از نامجو در داخل كشور تنها یك آلبوم موسیقی با نام «ترنج» منتشر شده كه نظرات موافق و مخالف بسیاری را همراه داشته است.
همچنین در سال‌جاری آلبومی از این موزیسین به بازار موسیقی ایران عرضه شده كه در آن، نامجو رمان «كیمیاگر» نوشته پائولو كوئیلو را روخوانی كرده و مابین آن با ساز و صدای خود به فضاسازی رمان هم دست زده است

21 comments so far

  1. saeed rashidi on

    محسن جان من از طرفداران پر و پا قرص تو هستم.ازت خواهش میکنم این البوم رو مثل البومهای قبلیت بر باد مده…….

  2. یونس on

    سلام . اگر شعر های خواستی که به مردم یکم حال بده و درد شونو کم کنه و با گفتنش اروم بشن بیا تا بد شعرامو بدم پولشم ارزونی خودت

  3. مصطفی on

    I LOVE NAMJ00

  4. shadi on

    من از طرفدارهای محسن هستم و واقعا آهنگ هاشو دوست دارم مخصوصا بگو بگو.امیدوارم همیشه موفق باشه

  5. خشایار کوچکی on

    نامجو از بزرگان موسیقی ایران است (سبک خود او) و روزگاری می رسد که با جهانی شدن او و درک موسیقی نامجو او را جهانی خواهیم دید

    • افشین on

      من کاملا با نظر شما موافقم احسنت به شعورت

  6. sattar on

    با نظر شما موافقم
    باید بگم محسن نامجو نابغه ی دنیای موسیقی امروز بعد از سالهاست .

  7. فریبا on

    دم صدات گرم.خیلی صدای با حالی داری محسن جون.

  8. فریبا on

    قربون اون صدای توپت گلی جون .آدمو دیوونه میکنه.

  9. فریبا on

    یادم رفت بگم محسن جون من با شنیدن صدای خاصت از خود بیخود میشم.

    • افشین on

      افرین به شما معلومه که اهل هنری

    • افشین on

      افرین به شما معلومه که می فهمی

  10. ahmadesfandyar1982 on

    نمیدونم گلی چه جوری با نامجو اشنا شده

  11. مهران رجبي on

    من به عنوان يك بازيگر همينجا مي گم اين خواننده ابروي ايران رو برده

    • افشین on

      من به عنوان یک نوازنده به شما میگم حرف زیادی موقوف از شما توقع نداشتیم

    • غلام on

      من به عنوان یک کارگر ساده شهرداری میگم چرا ؟؟؟؟

  12. نرگس on

    دمش گرم بد از سالها بلاخره یه آهنگ درستحسابی گوش دادیم

  13. صادق حسینی on

    دوست من سلام

    اگر مایلید منو به اسم کتاب اسنوکر لینک کنید و در صورت تمایل بگید شما رو به چه اسمی لینک کنم.ممنون

  14. سهیل on

    هم محسن حون هم گلی جون خسته نباشید.روی ایرانیارو سقید کردید.من عاشق صدای جفتتونم

  15. افشین on

    همه باید بدونن نامجو خوب همه چیز رو فهمیده

    • فقط on

      من خودم یکی از عاشقای صدای نامجو بودم
      ولی از وقتی صدای شاهین نجفی رو شنیدم اگه روزی چند بار گوش نکنم روزم شب نمیشه بهتون پیشنهاد میکنم . امتحانش مجانی ست


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

