عکس های سحر قریشی و همسرش


جدیدترین و زیباترین عکس های سحر قریشی و همسرش

 

عکس های سحر قریشی و همسرش ، www.bia2pix.ir

بقیه عکس ها درادامه مطلب

سحر قریشی و همسرش در سریال دلنوازان

 

 

عکس های سحر قریشی و همسرش، www.bia2pix.ir

عکس های سحر قریشی و همسرش،سحر قریشی و همسرش،عکس سحر قریشی و همسرش
عکس های سحر قریشی و همسرش ، www.bia2pix.ir
عکس های سحر قریشی،عکس های همسر سحر قریشی،بیوگرافی سحر قریشی
عکس های سحر قریشی و همسرش ، www.bia2pix.ir
عکس های شوهر سحر قریشی،سحر قریشی در ،سحر،داستان زندگی سحر قریشی
عکس های سحر قریشی و همسرش ، www.bia2pix.ir
30 comments so far

  1. arezoo on

    سلام سحر خانوم خیلی نازی میشه لطف کنی ایمیل تو بدی ممنون میشم از ا.غ

  2. setareh on

    sahar junam asheghetam azizam kheyli khoshgeli kheyli ham ghashang bazi mikoni

  3. امر حسین on

    خیلی دوست دارم

  4. فرهاد on

    حالم ازت به هم میخوره با اوننقش مزخرفت

  5. عاطفه on

    سلام عزيزم. عكسات خيلي قشنگه. بازيت هم خوبه. اميدوارم بهترم بشه. فقط سعي كن چهرتو از يكنواختي دربياري. انگار هميشه غمگيني. موفق باشي عزيزم.

  6. آرزو on

    سلام خانم ، يه سوال داشتم،اصليتتون كجاييه؟ خيلي شبيه مغولها هستين آخه!!!!!!!!!!!!!!!!

    • nono on

      شما همتون عقده ای و حسود هستین.دختر به این خانومی کی دیده؟شوهرش هم خیلی بهش میاد.خدا واسه هم نگهشون داره.شما خفه شین و در مورد زندگش و قیافه کسی نظر ندید

  7. hashem on

    سلام خسته نباشید بازیتون بسیار عالی بود انشالله در بقیه کارهایتان موفق باشید.من از طرفداران پر و پا قرص شما هستم

  8. مهسا on

    با سلام خدمت سحر خانم خیلی از بازی شما خوشم می اید و قشنگ هم یازی می کنید من یکی از طرفداران پر وبا قرص شما هستم ممنونم از شما دوستت دارم جوجو

    اگر می شه emil تان را بدهید به من ممنون تان می شوم

  9. براتز on

    سلام سحر جون من خیلی دوست دارم ولی لطفا به شوهرت بگو تو در اون هدی نیستی که بخواهی نقش بهزاد رو بازی کنی

  10. سارا on

    سحرجان عزيزم خيلي خوشگلي و بازيت فوق العاده طبيعيه همه بهم ميگن من خيلي شبيهتون هستم و واقعا هم هستم واسه ي شما وشوهرتون ارزوي موفقيت مي كنم وخيلي شمارو دوست دارم باباي

    • علی on

      پس چقدر زشتی شما

      • شیلا on

        مرسییییییییییییییییییییییییی:)))))

  11. سارا on

    راستي يكي از دوستام ميگه تو مجله خونده شما مشهدي هستين اين صحت داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ميلانا on

      من فكر كنم افقاني

  12. MELIKA on

    fek konam doostet yekam ziadi khole akhe ghiafeye sahar joon take motmaeni ke shabiheshi?
    man kheyli dooset daram sahar joon

  13. لیلا on

    سحر جون به نظرت زود شوهر نکردی حیفه تو با این شوهر کردنت

  14. فاطمه on

    عجب شوهر بي ريختي داري بد سليقه حيف شدي

  15. ميلانا on

    اصلا با قيافت حال نميكنم .شبيهه افقانيا ميموني. مخصوصا شوهرت.

    • علی on

      چقدر توهین میکنی!!!!!!!!

  16. tara on

    migama in shohare atighato az koja peida kardi? akhe yeki bege mage adam kam bud ya tarsidi bishohar bemuni???

  17. fereshteh on

    خیلی زشتی مخصوصا شوهرت

  18. سوگل on

    اين دختره شبيه مغول هاست.خيليم مضخرف بازي ميكنه.

  19. سارا on

    حالا کی از شما نظر خواست که فقط نظر می دین کی شبیه مغولهاست و کی نیست؟؟

  20. تارا on

    خیلی ازت بدم می یاد.
    در ضمن تعجب می کنم کی از تو دعوت کرده هنر پیشه بشی.
    با این قیافه ات!

    • شیلا on

      :)))))

  21. nono on

    سلام سحر جان.شما واقعا خوب بازی میکنین و خییییییییییییییییییییییییلی طبیعی گریه می کنی.شوهرتم خیلی بهت میاد.موفق باشی…

  22. sahar on

    يه فكري به حال شوهرت كن

    • sahar on

      شوهرش49 سالش

  23. شراره on

    سلام سحر خانم من خيلي ازت خوشم مياد و اكه ميشه ايميلتو بهم بديد من خيلي دوستون دارم و هر كي توهين ميكنه به خودش ميكنه اول شكل خودشون نرو ببينن بعد حرف بزنن خيلي با شوهرت به همديكر مياي
    اميدوارم در زيندكيت موفق باشي
    خدا نكهدارت
    vip_1029@hotmail.com


Leave a Reply

