دانلود آلبوم یکی بود یکی نبود – رضا صادقی


|دانلود آلبوم یکی بود یکی نبود – رضا صادقی با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود آلبوم یکی بود یکی نبود - رضا صادقی

نام آلبوم: یکی بود یکی نبود

خواننده: رضا صادقی

کیفیت: ۱۹۲

فرمت: Mp3

حجم: ۸۷٫۱ MB

سال تولید: ۱۳۸۸

ترانه ها: می خوام تو رو, به تو مدیونم, جادو, خدا رو چه دیدی, آغوش تو, شاهزاده, یکی بود یکی نبود, زنده باد عشق, ماهکرد حلقه ها, رویای دریا, مرگ و زندگی, برام دعا کن, نقطه سر خط

دانلود در ادامه مطلب

icon حجم:۸۷٫۱ MB

iconدانلود با لینک مستقیم

21 comments so far

  1. رضا صادقی on

    لطفا بروید و بخرید به جای دانلود کردن ( رضا صادقی )

  2. ناشناس on

    قول می دم بخرم آلبومشو. ولی الان باید دانلود کنم. طاقت ندارم. می خوام گوش کنم.

  3. هادی on

    کار ارزشمند نیازمند حمایته. گذاشتن لینک دانلود هیچ معنایی نداره جز کمک کردن به این که دیگه از این کارها نشنویم.

  4. Reza Sianid on

    این کارو باید با جون و دل گوش داد
    به جای حمایت از این کار قوی گذاشتی واسه دانلود ؟

  5. اصغر on

    منکه پول ندارم بخرم ، ولی اگه داشتم هم نمیخریدم و دانلود میکردم…
    هه هه هه…

  6. بهزاد صادقی on

    آقای صادقی درست میگن به جای دانلود برید و آلبوم رو بخرید

  7. MESHKI PUSH on

    رضا ساده و صادق ترين خواننده ي ايرانه. مثل خيلي ها (بنيامين) با پول و افكت به اينجا نرسيده.آلبوم رو براي اينكه پولي بديد و گير اون بياد نخريد . با ين كار فرهنگ خودتونو نشون ميديد. اينجوري ارزش كارو بالا ميبريد.
    يا علي

    • 6020 on

      آیا این آلبوم همون آلبومیه که رضا صادقی نوحه خونده 09370101477

  8. پویا . ن on

    بله حتما باید آلبوم خریده بشه . خودمم به دانلود کردن یه همچین کاری حس بدی دارم .

  9. نسترن on

    یعنی چی؟اگه ملت انقد بی جنبه نباشن,هستن کسایی که برن سی دی این کارو بخرن.به جای انتقادای مسخره حواستون به کار خودتون باشه.

    من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش/هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت
    حافظ

    • 6020 on

      سلام این آلبوم همون آلبومیه که رضا صادقی نوحه خونده 09370101477

  10. arYan on

    salam man kharej az keshvar hastam az koja bayad tahie konam joz download kardan?

    • 6020 on

      سلام این همون آلبومیه که رضا صادقی نوحه خونده 09370101477

  11. ناشناس on

    سلام
    من آلبوم رو خریدم . الانم دانلود می کنم چون بلد نیستم mp3 کنم .واسه mp3 playeram می خوام.
    ببخشید رضا صادقی عزیز
    ما همه دوستت داریم.

    • 6020 on

      سلام آیا این آلبوم همون آلبومیه که رضا صادقی نوحه خونده 09370101477

  12. 6020 on

    آیا این آلبوم همون آلبومیه که نوحه خونده رضا صادقی

  13. 6020 on

    یکی جوابه منو بده این همون آلبومیه که نوحه خونده رضا صادقی

  14. 6020 on

    کسی نیست جوابه منو بده این همون آلبومیه که رضا صادقی نوحه خونده 09370101477

  15. lovelorn on

    na esme albomi ke tush nohe khonde salam agas

  16. JOJO on

    سلام آقای صادقی.می خوام بگم لنگه نداری.من همه روزای عشقیمو با آهنگای بی مثال شما سر کردم و می کنم.اینهمه درک از کجا اووردین.واقعا ممنون.اگه میشه البوم جدید که میدین,از طریق IDکه میدیم بهمون بگین.

  17. ُسینا on

    من رضا صادقی رو دوست دارم ولی چرا حمایت فقط واسه این خواننده باشه بقیه آدم نیستن حمایت نمیخوان ؟ در ضمن همین خواننده آهنگ پدر خوانده(god father) رو edit کرده و خونده آهنگ ساز هر کجایی که باشه حمایت نمیخواد و چندتا آهنگ دیگه که حوصله نوشتنشو ندارم !


Leave a Reply

