دانلود فیلم در میان ابرها


|دانلود فیلم در میان ابرها با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم در میان ابرها

ژانر: اجتماعی

نام فیلم: در میان ابرها

کیفیت: Vcd

فرمت: wmv

حجم: ۱۶۷ MB

سال انتشار: ۱۳۸۸

کارگردان: سید روح الله حجازی

بازیگران: الناز شاکر دوست , یونس غزالی , رضا مختاری, بهمن عیوق

خلاصه داستان: در مرز شلمچه، گاریچی های نوجوان زیادی هستند که بار مسافرانی را که بین ایران و عراق رفت و آمد دارند جابه جا می کنند. یکی از آن گاریچی ها، نوجوانی به نام “مالک” است که سخت دلبسته دختری عراقی به نام “نورا” که بیست و چند سال سن دارد شده است.

size حجم: ۱۶۷ MB

downloadدانلود سی دی ۱ با لینک مستقیم

downloadدانلود سی دی ۲ با لینک مستقیم

1 comment so far

  1. Fardamobile on

    با سلم و خسته نباشید ! من ادمین سابت فردا موبایل هستم و دارای رنک 3 هستم ! لطفا اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک من رو به نام فردا موبایل قرار دهید و به من اطلاع دهید تا لینک شما رو با نام دلخاوهتان در سایت قرار دهم ! چون نمی دونستم با چه نامی بزارم نشد من اول بزارم ! به من اطلاع دهید


Leave a Reply

